Блог

5 розповсюджених помилок при запуску ремаркетингу ⛔️

5 розповсюджених помилок при запуску ремаркетингу ⛔️

Для початку, ремаркетинг - це інструмент, який дозволяє взаємодіяти з аудиторією, яка наприклад відвідала ваш сайт, чи зробила на ньому певну цільову дію (залишили заявку, додали товар в кошик, зробили покупку, тощо).

Тобто, завдання ремаркетингу - це взаємодія з людьми, які вже зацікавились нашим продуктом для того, аби конвертувати їх в клієнтів.

Тож, давайте поговоримо про помилки:

▪️Перша - в цілому технічно неправильне налаштування ремаркетингу.

▪️Друга - неправильно обрана логіка аудиторій.

▪️Третя - показувати рекламу одним і тим самим користувачам.
▪️Четверта - неправильні тексти в оголошеннях.
▪️П'ята - використання лише одного типу ремаркетингу.
Чи користуєтесь цим інструментом і які з перелічених помилок допускали?
Made on
Tilda