5 розповсюджених помилок при запуску ремаркетингу ⛔️
Для початку, ремаркетинг - це інструмент, який дозволяє взаємодіяти з аудиторією, яка наприклад відвідала ваш сайт, чи зробила на ньому певну цільову дію (залишили заявку, додали товар в кошик, зробили покупку, тощо).
Тобто, завдання ремаркетингу - це взаємодія з людьми, які вже зацікавились нашим продуктом для того, аби конвертувати їх в клієнтів.
Тож, давайте поговоримо про помилки:
▪️Перша - в цілому технічно неправильне налаштування ремаркетингу.
Для початку, ремаркетинг - це інструмент, який дозволяє взаємодіяти з аудиторією, яка наприклад відвідала ваш сайт, чи зробила на ньому певну цільову дію (залишили заявку, додали товар в кошик, зробили покупку, тощо).
Тобто, завдання ремаркетингу - це взаємодія з людьми, які вже зацікавились нашим продуктом для того, аби конвертувати їх в клієнтів.
Тож, давайте поговоримо про помилки:
▪️Перша - в цілому технічно неправильне налаштування ремаркетингу.

▪️Друга - неправильно обрана логіка аудиторій.

▪️Третя - показувати рекламу одним і тим самим користувачам.

▪️Четверта - неправильні тексти в оголошеннях.

▪️П'ята - використання лише одного типу ремаркетингу.

Чи користуєтесь цим інструментом і які з перелічених помилок допускали?
