1. Google Ads Початок
Реєстрація та налаштування облікового запису з нуля
Типи та цілі рекламних кампаній у Google Ads
___________________________________________________________________
2. Збір семантичного ядра
Поговоримо про як збирати ключові слова структурно для будь-якого бізнесу
Що це?
Створення шаблону структури ядра
Вивчення структури сайту та збір конкурентів
Що такі ключові слова та для чого вони потрібні?
Планувальник ключових слів. Де шукати ключові слова?
Типи відповідності ключових слів
Групування ключових слів
Вибір основних напрямів для показу реклами
Мінус-слова
___________________________________________________________________
3.Пошукова реклама
Поговоримо про один із базових інструментів Google Ads та навчимось покроково
його налаштовувати.
Що таке пошукова реклама, її переваги
Формування структури пошукової кампанії
Оголошення для пошукової кампанії. Як створити?
Створення, налаштування та оптимізація пошукової кампанії
Створення першої рекламної кампанії. Вибір налаштувань
Стратегії призначення ставок у пошукових кампаніях
Створення першої групи оголошень
Додавання ключових слів та мінус-слів
Групування ключових слів
Перше оголошення
Створення оголошень
Адаптивні пошукові оголошення
Додавання різних розширень (додаткові посилання,
уточнення, номери телефонів, структуровані описи, повідомлення, ціни, акції;
4.Контекстно-медійна мережа
___________________________________________________________________
Поговоримо про баннерну рекламу та як її правильно налаштувати,
на що звертати увагу?
Завдання інтернет-маркетингу, які виконує реклама у DN
Плюси та мінуси (особливості реклами в DN)
Типи та цілі кампаній у DN
Стратегії призначення ставок у DN кампаніях
Види націлень у DN та приклади їх добору, виходячи з ЦА
Формати оголошень та вимоги до них (ТЗ та рекомендації)
Приклади структури кампаній у DN
Основні метрики для оцінки GDN
Підготовка до запуску кампаній у DN (що має бути підготовлено)
___________________________________________________________________
5. Динамічна реклама.
Поговоримо детальніше про DSA кампанії, принцип їх роботи та як налаштовувати?
___________________________________________________________________
6. Ремаркетинг
Поговоримо про технічне налаштування ремаркетингу в Google Tag Manager та GA4.
Налаштуємо ремаркетинг різних видів в Google Ads.
___________________________________________________________________
7.Торгові кампанії
Поговоримо про силу shopping кампаній та як з ними працювати?
___________________________________________________________________
8. Performance max - новий рівень чи повний провал?
Поговоримо про найпопулярніший тип кампаній в Google Ads такий як PM кампанії та
як їх налаштовувати?